Azken joerak merkataritzan
Azken joerak merkataritzan
Dokumentu honetako txostenen bidez, munduan sortzen ari diren joera berriak erakutsiko ditugu, praktikan jarri dituztenak gainerakoetatik bereizten baitituzte. Saltokiak berritzaile egingo dituzten joerak bilatzen ditugu, eta horregatik bakarrak eta erakargarriak.

Joeren txostena
Urtarrila 2025: Fidelizatu gabe erakartzea, garrantzitsuena atzematea da
Z belaunaldia erronka bat da gazteen profil hori fidelizatzea bilatzen duten negozioentzat. Gainerako belaunaldiek ez bezala, pertsona horien konpromisoa irabaztea zaila da; izan ere, marka tradizionalekiko leialtasuna urria da, eta, horregatik, negozio asko erakartzeko estrategiak garatzearen aldeko apustua egiten ari dira, geroago fidelizazio-prozesurik aurreikusten ez dutenak.
Ikus urtarrileko txostena
Joeren txostena
Abendua 2024: Aldaketa demografikoa, kontsumitzailerik "gabeko" kontsumo baterantz
Oraindik ez da hasi, baina joera geldiezina dirudi: gizateriak harrapatuko du. Prozesu horrek hainbat ondorio izango ditu, eta merkataritza-sektoreak horietara egokitu beharko du: deflazioa, bezeroen murrizketa edo merkatu-nitxo berriak agertzea.
Ikus abenduko txostena
Joeren txostena
Azaroa 2024: Can I help you? Adimen artifizialaren aplikazioak retail-ean
Retail-ean adimen artifiziala erabiltzeak sektorea iraultzea agintzen du, kontsumitzaileen beharretara zehatzago egokitu ahal izateko eta retailer-ei negozioaren mesederako eta salmentak handitzeko erabakiak hartzeko aukera emateko.
Ikus azaroko txostena
Joeren txostena
Urria 2024: 2024ko Gabonetako kontsumo-joerak
Merkataritza Gabonetako erosketa-denboraldi batera hurbiltzen ari da, eta ingurune ekonomiko baikorrago batek markatzen du. Ingurune horretan, kontsumoa hiru joerek markatuko dute, erosteko erabaki-prozesu kontzienteago bati oso lotuta daudenak, eta aurrezteak garrantzi handia izango du.
Ikus urriko txostena
Joeren txostena
Iraila 2024: Espazio anitza, bi denda batean
Merkataritza-lokalen alokairuen prezioen igoeraren ondorioz, ekintzaileek eta enpresariek beste aukera batzuk planteatu dituzte, lokala beste negozio batekin partekatzea, esaterako.
Ikus Iraileko txostena
Joeren txostena
Abuztua 2024: Eskolarako itzulera, garestiagoa 2024an
2024ra itzultzeko kanpainan gastua garestitu egin dela ohartarazten diguten azterlanak ugaritu egin dira. Gai horrek biziki kezkatzen ditu euskal herritarrak, egoerari aurre egiteko alternatibak aztertzen baititu.
Ikus Abuztuko txostena
Joeren txostena
Uztaila 2024: Retail trucks, denda nomadak
Elikaduraren sektorean ohikoa den praktika hori retail sektorean ere ezartzen ari da. Sektore horrek bezeroak erakartzeko modu berriak garatu nahi ditu, eta horietako bat produktua dauden tokiraino hurbiltzea da. Txostenean, dagoeneko merkataritza ibiltariarekin bat egin duten hainbat sektore agertzen dira, baita horiek ezartzeko jarraitu beharreko urratsak ere.
Ikus Uztailako txostena
Joeren txostena
Ekaina 2024: Feel tech, bost zentzumenen digitalizazioa
Etorkizun hurbilean, dela errealitate birtualaren bidez, dela beste bitarteko batzuen bidez, kontsumitzailearekin komunikatzeak aukera emango digu, ikusten eta entzuten duguna ez ezik, ukimenarekin sentitzen duguna, usaintzen duguna eta dastamenarekin probatzen duguna ere partekatzeko. Zentzumen digitalen bilduma horrekin, errealitate birtualeko mundu bat gero eta gutxiago simulatzen hasiko litzateke.
Ikus Ekaineko txostena
Joeren txostena
Maiatza 2024: Wellness, kontsumitzailearen ongizatea baino askoz gehiago
Kontsumitzaile askok, ingurune estresagarri baten eraginpean daudenek, gero eta produktu eta zerbitzu gehiago bilatzen dituzte, erlaxatzen eta oreka aurkitzen laguntzeko (lan-arlokoa vs pertsonala). Errezeta berri honetan gero eta produktu gehiago aurkitzen ditugu, norberaren zaintzatik hasi eta bidaia-esperientzietaraino, ongizatean bideratuak, ongizatearen industria asko hazten ari baita.
Ikus Maiatzako txostena
Joeren txostena
Apirila 2024: Bizum eguneratu egin da, hauek dira berrikuntzak
2016an partikularren arteko ordainketetarako sortu zenetik, urtero funtzionalitate berriak sartu ditu, hala nola e-commerce edo bizum direlakoak profesionalentzat. Ezagutu orain zeintzuk izango diren zure hurrengo urratsak, identifikatzaile digitala, retail-bizuma edo Bizum bidezko fidelizazio-programa
Ikus Apirileko txostena
Joeren txostena
Martxoa 2024: Foodtech, etorkizuna duen sektore berria
Kontsumo-ohiturak aldatzen ari dira, eta elikagaiak ekoizteko metodo tradizionalak gero eta eskasagoak dira eta kontsumitzaile garaikidearen eskakizun eta itxaropenetatik urruntzen ari dira. Foodtech produktuak elikadura-sektorean nagusitzen diren behar berriei eta kontsumo-joerei erantzuteko sortu ziren
Ikus Martxoko txostena
Joeren txostena
Otsaila 2024: Threats, sare sozial berria
Proiektu berri hau X sarearen alternatiba gisa aurkezten da, lehen Twitter bezala ezagutzen zena. Munduan hilean 130 milioi erabiltzaile aktibo baino gehiago ditu eta 1.000 milioira iristea espero du. Metak, Facebooken enpresa arduradunak, WhatsAppek eta Instagramek sortutako sare soziala da, eta Instagrameko taldeak garatu du. Ezagutu nola sortu zure lehen haria!
Ikus Otsailako txostena
Joeren txostena
Urtarrila 2024: Elikadura alferrik galtzea, mehatxu isila
Ordainketa-eredu honen ezaugarria da bezeroak produktua behar duen denboran erabiltzen duela, erosi beharrean. Modaren, etxetresna elektrikoen, elektronikaren, altzarien edo automobilgintzaren sektoreetan izango du eragina, era batera edo bestera, joera horrek.
Ikus Urtarrilako txostena
Joeren txostena
Abendua 2023: Textile exodus, jasangarritasunerako eta zirkulartasunerako itzulerarik gabeko bidaia
Erabili eta baztertzeko pentsamoldea dela eta, kontsumitzaileek arropa-ziklo jarraitu baten aldeko apustua egiten dute, arropak ahalik eta gehien aprobetxatzeko, baztertu baino lehen. Horrela, bigarren eskuaren ospeak eta zenbaitetan alokatzeak erosketa- eta janzkera-kodeak eraldatzen ari dira.
Ikus Abenduko txostena
Joeren txostena
Azaroa 2023: Erabileragatiko ordainketa, jabetzaren kontzeptua lausotu egiten da
Ordainketa-eredu honen ezaugarria da bezeroak produktua behar duen denboran erabiltzen duela, erosi beharrean. Modaren, etxetresna elektrikoen, elektronikaren, altzarien edo automobilgintzaren sektoreetan izango du eragina, era batera edo bestera, joera horrek.
Ikus Azaroko txostena
Joeren txostena
Urria 2023: 2023ko Gabonetako kontsumo-joerak
Ezagutu Gabonetako kanpainari begira sendotzen ari diren hiru joerak: teknologiaren ikuspegitik sakonagoak diren erosketa-esperientziak hobestea, luxu txikiak bilatzea eta produktuei buruzko aipamenek, iruzkinek eta edukiek gero eta garrantzi handiagoa izatea erosteko erabakia hartzerakoan.
Ikus Urriko txostena
Joeren txostena
Iraila 2023: Maskotak, gero eta kontsumo handiagoa
Pandemiarekin gelditu ez zen kontsumo globalaren joera handienetako bat honako hau da: gero eta maskota gehiago daude, eta gero eta seme-alaba gehiago, etxeetan, eta horien gastua handitu egin da. Txostenean, pet-friendly pertsonen sektorea sortzen ari den negozio-aukerak ikusiko ditugu.
Ikus Iraileko txostena
Joeren txostena
Abuztua 2023: Nire negozio inklusiboa da?
Desgaitasunen bat duten pertsonek ahalmen handia dute kontsumitzaile gisa, Espainian 4 milioi baino gehiago baitira. Txostenean, txikizkako merkataritzak inklusiboa izateko kontuan hartu behar dituen alderdiak errepasatu ditugu, baita joan den martxoan argitaratutako Errege Dekretua ere, desgaitasuna duten pertsonen irisgarritasunaren eta diskriminaziorik ezaren oinarrizko baldintzak arautzen dituena.
Ikus Abuztuko txostena
Joeren txostena
Uztaila 2023: Cinco tendencias clave en alimentación fresca
La inflación, la sostenibilidad y la alimentación saludable, la recuperación de la tienda física respecto a la venta online y el auge de la marca blanca se consolidan como tendencias que alteran los hábitos de consumo en el sector de alimentación.
Ikus Uztailako txostena
Joeren txostena
Ekaina 2023: Kanal bakarra, etorkizuna fusioan dago
Denda fisikoan balio erantsia emateko mundu birtualetik onena hartzeko esperientzia hibridoa da bezeroari nahi duen erosketa fisikoaren esperientzia emateko gakoa.
Ikus Ekainako txostena
Joeren txostena
Maiatza 2023: Web3, beste urrats bat Interneten bilakaeran
Kontsumitzaile digitalak dagoeneko erosten ari dira Web3ren bidez, eta bertan plataforma kosortzaile berriak eta jabetza digitala retail-sektorea eraldatzen ari dira, txikizkako hurrengo negozio-belaunaldiari forma ematen hasi baita.
Ikus Maiatzako txostena
Joeren txostena
Apirila 2023: Generación Z, etorkizuneko eroslea
Ezagutu nola diren 1996 eta 2010 urteen artean jaiotako kontsumitzaileen ohiturak, zer jarrerek mugiarazten dituzten, nola hautematen duten erosketa denda fisikoan edo online, eta zer harreman duten tokiko saltoki txikiekin.
Ikus Apirilako txostena
Joeren txostena
Martxoa 2023: Prezio dinamikoak, e-Commerceren bultzada berria?
Prezioen estrategia hori ezartzen duten negozioek produktuen prezioa aldatzen dute, eskaintza, eskaria, erosteko data eta ordua, bezeroen segmentuak eta merkatuari eragiten dioten beste faktore batzuk kontuan hartuta, errentagarritasun handiena bermatzeko.
Ikus Martxoko txostena
Joeren txostena
Otsaila 2023: Buy now, pay later, ordainketa geroratuaren joera berria
Gastu gehigarririk eta kanpoko finantza-erakunde baten onespenik gabeko erosketak atzeratzea ahalbidetzen duen ordainketa-sistema berritzaile bat, kontsumitzaile gazteenen onarpen handiarekin iritsi da merkatura.
Ikus Otsailako txostena
Joeren txostena
Urtarrila 2023: IA generatiboa, edukiak sortzeko modu berria
Arlo honetan egin berri diren aurrerapenek aldatu egingo dute beren marken web eta sare sozialetarako edukiak sortzeko modua, originalak eta pertsonalizatuak, azkar, sinesgarri eta denbora eta diru asko aurreztuta.
Ikus Urtarrilako txostena
Joeren txostena
Abendua 2022: Glokalizazioa, globalki pentsatzea, tokiko jarduna
Kontzeptu horrek globala eta tokikoa erlazionatzen ditu gure gizartea garatzeko enpresa-estrategia eta estrategia alternatibo gisa.
Ikus Abenduko txostena
Joeren txostena
Azaroa 2022: Low cost aroa, gehien eta gutxien zabaldu dena
Kontsumo-ohituren aldaketa horren ondorioz, markek berehalako erantzuna eman dute, herritarren premiekin bat datozen kanpainak abiaraziz.
Ikus Azaroko txostena
Joeren txostena
Urria 2022: C-Commerce, merkataritza elektronikoaren bilakaera
Elkarrizketa-merkataritza erosketen eta elkarrizketaren arteko elkargunean sortzen da, bezeroei produktu edo zerbitzu bat eskuratzeko bide ez hain zaila emateko.
Ikus Urriko txostena
Joeren txostena
Iraila 2022: Inflazioa, kausak, perspektibak eta horri aurre egiteko neurriak
Prezioen igoeraren egungo egoeraren jatorria aztertzea, baita izan dezakeen bilakaera eta tokiko merkataritza egoera hori gainditzeko garatzen ari den jarduerak ere.
Ikus Iraileko txostena
Joeren txostena
Abuztua 2022: Energia aurreztea eta eraginkortasuna merkataritzan
Abuztuan sartu ziren indarrean Espainiako Gobernuak diseinatutako energia aurrezteko plan berriaren lehen neurriak. Horien laburpen bat aurkezten dugu, baita energia aurrezteko jarraibide eta aholku batzuk ere, hilaren amaieran denda txikiek ordaintzen duten faktura energetikoarekiko alde handia eragin dezaketenak.
Ikus Abuztuko txostena
Joeren txostena
Uztaila 2022: Slow Fashionen erronkak
Slow fashion modaren ikuspegi bat da. Bertan, arropa fabrikatzeko beharrezkoak diren prozesuak eta baliabideak kontuan hartzen dira, ingurunea errespetatuz, moda zirkularra, berrerabilpenaren eta birziklapenaren bidez ahalik eta denbora luzeenean erabiltzen diren jantziak, edo upcycling, produktuak, hondakinak edo hondakin-materialak aprobetxatzea, kalitate handiagoko produktu edo material berriak fabrikatzeko helburuarekin.
Ikus Uztailako txostena- 2022ko ekaineko joeren txostena: Kontsumoan aurrezteko joera
- 2022ko maiatzeko joeren txostena: Social Media retailen
- 2022ko apirileko joeren txostena: Iraultza ordainbideetan
- 2022ko martxoko joeren txostena: Big Dataren onurak retailen
- 2022ko otsaileko joeren txostena: Denda txikien digitalizazioa, orain da unea
- 2022ko urtarrileko joeren txostena: Moda sektorerako 2022ko joerak
- 2021eko abenduko joeren txostena: Bateragarriak al dira quickcommerce eta jasangarritasuna?
- 2021eko azaroko joeren txostena: Phygital retail
- 2021eko urriko joeren txostena: Etorkizuna pertsonalizazioan dago
- 2021eko iraileko joeren txostena: Gabonetako hurrengo kanpainarako joerak
- 2021eko abuztuko joeren txostena:Subscronomics, erosteko modu berria
- 2021eko uztaileko joeren txostena: Retailen CRM bat edukitzearen abantailak eta desabantailak
- 2021eko ekaineko joeren txostena: Martech, teknologiak marketin digitala hobetzen du
- 2021eko maiatzeko joeren txostena: Fidelizazioko joerak
- 2021eko apirileko joeren txostena: Errealitate Areagotuaren potentziala
- 2021eko martxoko joeren txostena: Prosumitzailea, XXI. Mendeko kontsumitzailea
- 2021eko otsaileko joeren txostena: Merkataritzarako tresna digital nagusiak
- 2021eko urtarrileko joeren txostena: Bezeroarekin lehen harremana: egiaren zero unea
- 2020ko abenduko joeren txostena: PDS2 Ordainketa Zerbitzuei buruzko Europako Zuzentarauaren ondorioak
- 2020ko azaroko joeren txostena: Automatic retail, interakziorik gabeko erosketa
- 2020ko urriko joeren txostena: Tiketa Bai. Zer den eta nola egokitu araudi berrira
- 2020ko iraileko joeren txostena: COVID-19ren eragina azken miliaren banaketan
- 2020ko abuztuko joeren txostena: QR kodearen berpiztea
- 2020ko uztaileko joeren txostena: Post-konfinamendua joko-zelai berria
- 2020ko ekaineko joeren txostena: Erantzukizun sozial korporatiboa(ESK)/jasangarritasuna eta COVID-19
- 2020ko maiatzeko joeren txostena: COVID-19aren ondorioak
- 2020ko apirileko joeren txostena: Espres-alizazioa
- 2020ko martxoko joeren txostena: No cash
- 2020ko otsaileko joeren txostena: Food culture
- 2020ko urtarrileko joeren txostena: Merkataritzaren urteurrenak
- 2019ko abenduko joeren txostena: The silver economy
- 2019ko azaroko joeren txostena: Merkataritzaren kontzeptu berriak, erosketa esperientziala
- 2019ko urriko joeren txostena: Serbitizazioa, merkatu-nitxo bat produktuaz harago